|
|
|
» Non-Registered Users |
You are seeing this module because you are showing as an unregistered user - have you forgotten to log in?
As an unregistered user, you may view and post in the general forums (where applicable); however all posts you make are "moderated" (i.e. placed into a moderation queue to be approved) before they are visible on the site. Please, therefore, refrain from posting duplicate posts as these will simply be deleted.
This also applies to those of you that have registered, but have not yet validated your email address. Please check your email inbox for an email that was sent by this site, and either click on the link provided therein, or copy and paste the link into your browser address bar. Until such time as you have verified your registration, you will have the same privileges as an unregistered user.
If you have not received your confirmation/validation email, please use our Contact Us form to request us to resend your validation details.
|
 |
|

22 March 2011, 20:56
|
|
|
|
Pet air!!!
Beste
ik ben vandaag het slachtoffer geworden van internet oplichtery. Wij zoeken een hondje en reageerden op een advertentie van 2 franse bulldogs. Na wat heen en weer mailverkeer besloten we de hondjes te nemen. We moesten enkel instaan voor de transportkosten zijnde €370. Na het doorgeven van onze adresgegevens kregen we mail + telefoon van 'Pet air'. We werden gepusht het bedrag over te maken via western union. Ik begon me zorgen te maken, niet wetende wat western union was ben ik beginnen zoeken op internet en ben erachter gekomen dat dit een frauduleus netwerk is dat zo centen uit de mens hun zakken haalt. Eens je betaalt, is je geld weg. Wij zijn er net op tijd achtergekomen. We hebben nu wel nog enkele telefoons gekregen van deze mensen met bedreigingen en aanmaningen dat we moeten betalen. Ben gaan informeren bij politie daar zij onze gegevens hebben; maar we hoeven ons geen zorgen te maken. Dus pas op doe nooit een western union betaling en koop of bestel geen hondjes uit het buitenland bij onbetrouwbare personen of organisaties !!!
|

22 March 2011, 23:53
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
pet air
Hallo Evy en welkom bij Fraudwatchers,
Gelukkig dat je op tijd de info hebt gevonden. Hier stond ook al wat:
http://www.fraudwatchers.org/forums/...ad.php?t=47595
Als de oplichters al je persoonlijke gegevens hebben, is het wel belangrijk dat hier aangifte van wordt opgenomen door de politie, ze kunnen deze gegevens wel voor een andere oplichting gebruiken, dus even doorzetten bij je lokale politie en aangifte doen.
Daarnaast nog 1 tip, een hond is je nieuwe beste vriend (geldt natuurlijk ook voor andere dieren), je wilt zien waar deze vandaan komt, familie, gezondheid en natuurlijk of het dier uberhaupt bestaat.
Daarom is het zowiezo niet verstandig een dier via het internet te kopen.
Veel succes met het vinden van een nieuwe viervoeter.
Last edited by pittbull : 15 December 2011 at 11:56.
|

8 December 2011, 14:26
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
oplichting weimeraner pub
ben net het slachtoffer geworden van oplichting via een de website zoekertjes.net
een dame biedt daar allerlei hondjes aan aan 95 euro ze noemt zichzelf op de website sonia jensen en zou in oost vlaanderen wonen.
blijkbaar klopt dit niet en is ze zogezegd verhuisd naar engeland maar ze naar pet agentschap gaan en ik hoefde enkel de 95 euro te betalen. via nogal onbeleefde en onsamenhangende mails werd ik gepushed om dit bedrag over te schrijven via western union want als het via een reknummer zou gaan moesten ze de hond daar minstens nog 2 dagen houden.
Ik heb dit bedrag betaald maar daarna begonnen ze meer geld te vragen 269 euro voor levensverzekering !! en daarna nog is 175 euro voor grensovergang deze laatste bedragen heb ik uiteraard niet betaald ze hebben mij wel een vrachtbrief gestuurd per mail maar daar is het ook bij gebleven. als ik contact met ze opneem zeggen ze gewoon van nog even geduld te hebben maar de hond moest normaal gisteren om 17 uur geleverd worden. ik had argwaan gekregen over deze advertentie en vroeg onder een ander e mailadres info over labradors en ik kreeg identiek dezelfde mail als van de weimeraner pubs
Last edited by pittbull : 8 December 2011 at 14:32.
|

8 December 2011, 14:36
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
oplichters met pups
Hallo Mich en welkom bij Fraudwatchers.
Kun je hier emailadressen, telefoonnummers, namen en Western Union info posten? Wees wel voorzichtig laat je eigen info eruit!
Dit is een bekende vorm van oplichting en helaas vrees ik dat jij je geld kwijt bent. Verder zou ik de website hiervan op de hoogte brengen. Dat kan via deze link; http://www.zoekertjes.net/misbruik-melden/
Verder kan het nog wel eens anderen helpen door als je weer advertenties ziet die hier op lijken gewoon een absurd hoog bedrag te bieden.
Succes
|

8 December 2011, 15:04
|
|
|
|
Languages:
|
|
Het Pup is onderzocht door onze dierenarts en het is in perfecte staat van gezondheid en is goedgekeurd of bevestigen geschikt voor transport, en dit proces kan alleen worden uitgevoerd nadat we een bevestiging van onze financiële hoofdkantoor dat de betaling voor de levering van 95 Euro is besteed aan ons hoofdkantoor in Spanje. De totale levering vergoeding is 95 Euro.
BETALINGSWIJZE
U moet de betaling met het adres van de directeur van de financiering van het adres dat we bewezen u hieronder
Wij aanvaarden geen bank als de levering werd geboekt slechts voor een dag, moet u het geld gebruik van de diensten van de
POSTKANTOOR
naar ons hoofdkantoor in Spanje stuurt, zullen alle betalingen worden gericht met het adres van onze financiële directeur hieronder
:
BETALING ADRES:
NAMEN :................................. Paul Mascul Fonge
Land:.................................... Spanje
Stad:................................. Valencia
Adres:.............................Fernando El Catolico, 2 46960 Aldaya
postcode .................................................0034
BEDRAG...........................................95 Euro
Tel:00447031860899::::::::0023796715232
E-Mail: transportedeanimales@ymail.com
airway bill
OCEANIC PETS TRANSPORTERS AGENCY
Head offices in United Kingdom/Spain/Cameroon
Continents: Europe/Asia/America/Australia/Africa
Email: <font color="red"><b>transportedeani...com</b></font>
Telephone: +447031860899 & +23796715232
DEC 7, 2011 Delivery Cost
xxxxxxx
U.K BELGIUM
Home Delivery
pets code Qty. Pets Description Flight cost Sub-Total
CANDY 1 NAME: CANDY
BREED: WEIMARANER PUP
SEX: MALE
VACCINS: COMPLETED
HEALTH: EXCELLENT
GENERAL: GOOD CONDITION
DOCUMENTS: COMPLET SET
€ 95.00 € 95.00
(EURO)
ADDITIONAL CHARGES
FREIGHT □ √
CONSULAR LEGALIZATION√
INSPECTION CERTIFICATION√
SPECIAL PACKING√
TERMS OF PAYMENT
□ WIRE TRANSFER: Bank__________
□ T/T
□ DRAFT Terms_________
□ OPEN ACCOUNT Terms_________
□ OTHERS _________________________________
Complete Payment is € 95.00, should be made immediately.
Payment should be made via post office (Either using Western Union or Money Gram services).
Our bank account is under auditorium, so payment must be done via wire transfer.
Beneficiary, should make payment, immediately you receive this registration document and message.
directives.
MAKE PAYMENT VIA
POST OFFICE
WIRE TRANSFER
Pet Airway Bill No: EU120421SINP
P O Number: Pet Airway Bill N°:
Delivery Address/ person Point of Shipment Ultimate Destination
Consignee Phone N°: Mode of Transportation
AGENCY Date: Terms:
Make Payment immediately, so we
can deliver your pets, at your home
address, without delay.
naar zoekertjes.net heb ik al melding gedaan van misbruik
als je nog meer nodig hebt vraag maar de mail waar ze 269 euro vroegen voor de levensverzekering heb ik ook bijgehouden
Last edited by pittbull : 12 December 2011 at 20:24.
|

8 December 2011, 15:08
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
op marktgigant.be staat zelfs iemand die gratis pubs aanbied zogezegd uit alken maar als je mails stuurt zij woont in spanje en haar man in moskou en zij vragen 190 euro verzendingskosten zou ook wel is fraude kunnen zijn
|

8 December 2011, 15:15
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
PETS DELIVERY 44 Hill Side Garden
SY6 M6N-London
Delivery registration Certificate UNITED KINGDOM
CERTIFICATE NO 217051
Date: 7/12/2011
Please note this document once stamped signed, seal and endorse is valid within a given
period in order to conform the safety transportation/delivery of the
weimaraner pups to the amount of 95 Euro today 7/12/2011. OCEANIC
INTERNATIONAL PETS DELIVERY AGENCY is there for responsible for the total reimbursement
of the sum 95 Euro to xxxx if the puppy is not delivered .This is
to certify that this company has Issued the delivery under POLICY / OPEN COVER NO
66254
In favor of MIPDC to transport a weimaraner puppy and a fee of 95 Euro..
Pre carriage by
ANYCOM
Place of Receipt by free
carrier
Belgium
Crate Risk to attack
at
Belgium
delivery Date
7/12/2011
PARCEL
weimaraner puppy
Air Port Start point
Belgium
Trite flight at Air Port
Belgium
City of Arrival
Place of Delivery by Carrier
Currency and value
Euro(95)
AMOUNT THAT IS SUPPOSED TO BE PAID BY xxx
----------------------Euro :95
REASON:
Transportation and home delivery of a puppy.
OCEANIC PETS DELIVERY AGENCY_____Euro 95
REASON:
The sum was meant just to insure the safety transportation of the puppy from
our agency to the delivery address in Belgium .
Amount in Words
In the event of loses or
damages which may give
rise to claim application
for survey must made to
OPT DELIVERY
OFFICE
VALENCIA/SPAIN
Coos signed of Crate( Subject to the standard Terms and Conditions of the above Policy)
Subject To : Institute pets Clauses
: Institute pets transportation Clauses
: Institute Strike/Crate Clauses
Covering all pets transportation Risks up to Hungary
Claims payable at OCEANIC PETS Head Quarters
By PETS TRNASPORT AVIATION COMMISSION
Tel: 00447031860899/ 0023796715232
The authorized Signatory of the OPT
Last edited by pittbull : 9 December 2011 at 20:11.
|

9 December 2011, 20:08
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
BIEDEN
Quote:
Originally Posted by mich
op marktgigant.be staat zelfs iemand die gratis pubs aanbied zogezegd uit alken maar als je mails stuurt zij woont in spanje en haar man in moskou en zij vragen 190 euro verzendingskosten zou ook wel is fraude kunnen zijn
|
DOE GELIJK EEN HOOG BOD VIA DE WEBSITE! 1 million of zo!
|

9 December 2011, 20:12
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
Dank je Mich
Dank je Mich,
Heb je ook emailadressen voor deze personen?
|

12 December 2011, 06:51
|
|
|
Hallo, is de vervoermaatschappij Airpets levering bedrijf hier in Sevilla, Spanje. hun website: www.airpets.com. groeten
oprecht Kornelia
Date: Thu, 8 Dec 2011 12:10:03 +0100
Met welk bedrijf ga je deze pup sturen ?
Van: kornelia petronuva [mailto:petronuvakornelia@hotmail.com]
Verzonden: maandag 5 december 2011 19:21
Onderwerp: Weimaraner pups
Hi, net 2 pups zijn nog steeds beschikbaar (1 vrouwelijke en 1 mannelijke). ze zijn 12 weken 1 dag oud vandaag. zij hebben deelgenomen aan hun programma's schoten. ze zijn gezondheidscontrole voor ze ave bijgewoond om alle hun vaccinatie-programma's up-to-date. ze zijn zuiver ras weimaraner puppies. ik nog niet maken hun stambomen beide die ik heb de stambomen van hun ouders.
Wij roepen de vrouwelijke puppy Molly, ze is een fantastische Weimaraner puppy van top kwaliteit. Ze heeft de meest verbazingwekkende extreme baby doll gezicht, lichaam, ongelooflijke super compacte alle vacht en ogen die zal je hart doen smelten! Ze is zeer prachtig, met een gewicht van 650 gram en 4,5 inch x. Ze wordt geschat op ongeveer 6 tot 7 pond volledige gegroeid. Ze heeft een zeer zoete persoonlijkheid, en houdt van verwennen.
De mannelijke pup is Roy, hij is een mooie jongen net uitstaande, op slechts 12 weken oud, had hij al prachtige rimpels, conformatie en een mooie neus roll. Zoals u zien kunt door te kijken naar hem, heeft hij een uitstekende stamboom, grote kampioen bloedlijnen. Hij is zeer actief en willen spelen rond.
We geven hen voor gratis aanneming aan elk betrouwbare huis. allen u moet verzorgen is hun vervoer naar uw huisadres en de documentatie (de kosten voor hun documenten op uw naam wijzigen) ze hebben bijgewoond om al hun shots en vaccinatie programma's omhoog tot op heden. Hieronder staan de foto's van hun foto's. mijn man hebben altijd de baby's gaven het beste van ouderlijke aandacht, we love them zeer veel maar het is nogal jammer dat we niet alle van hen en hun ouders kunnen houden. mijn man reisde en mij ben onvermogend voor zorg goed voor hen in de absents van mijn man. Mijn man reisde naar Brussel, België voor een contract van één jaar, hij is een bouwondernemer. De beslissing te laten de puppies gaan was moeilijk maar ten slotte kwam ik tot de conclusie dat ze nieuwe woningen waar ze ouderlijke aandacht vinden kunnen nodig hebben. Er zijn veel mensen bereid zijn te nemen en ik wil ervoor zorgen dat ik de beste keuze voor hen maken. Ik wil dat ze hebben gewoon wat ze altijd hebben gehad. ze hebben zoveel liefde te bieden als ze met open armen zal worden aanvaard. Ik woon in Sevilla, Spanje. Als we aan komen is overeenkomst voor de aanneming van een van de baby's je komt en neem de baby hier of u 190 euro betalen aan Airpets levering bedrijf voor het vervoer van een puppy aan uw huis. is wat we zijn meeste bezorgdheid over hun goed-zijnd. Als in het geval we naar overeenkomst komen en je niet kunt veroorloven om te komen hier en neem de pup u wilt, zal ik u in contact met Airpets levering bedrijf, het die hetzelfde komen ik gebruikt om het schip Mimi naar haar nieuwe huis in Moskou. mijn man hebben voor het vervoer van de puppies met het bedrijf regelen. Als in het geval we tot overeenkomst komen en wij moeten het bedrijf gebruikt, zullen ze het schip van de pup u wilt uw huis naar het dichtstbijzijnde vliegveld en leveren het bij u thuis. maar hebt u ooit een puppy of hond thuis voordat? heb je goede ervaring met honden? Ik wacht te horen van u afgelopen. Kijk naar de foto's van de pups en laat me weten welke één van hen die u wilt nemen. Hartelijke groeten
Kornelia
pitbull ben uit een van mijn vorige posts mijn gsmnr vergeten uit te halen het is op de eerste verzendnota
Last edited by pittbull : 12 December 2011 at 20:25.
|

12 December 2011, 06:55
|
|
|
|
Languages:
|
|
Hallo, is de vervoermaatschappij Airpets levering bedrijf hier in Sevilla, Spanje. hun website: www.airpets.com. groeten
oprecht Kornelia
Date: Thu, 8 Dec 2011 12:10:03 +0100
Met welk bedrijf ga je deze pup sturen ?
Van: kornelia petronuva [mailto:petronuvakornelia@hotmail.com]
Verzonden: maandag 5 december 2011 19:21
Onderwerp: Weimaraner pups
Hi, net 2 pups zijn nog steeds beschikbaar (1 vrouwelijke en 1 mannelijke). ze zijn 12 weken 1 dag oud vandaag. zij hebben deelgenomen aan hun programma's schoten. ze zijn gezondheidscontrole voor ze ave bijgewoond om alle hun vaccinatie-programma's up-to-date. ze zijn zuiver ras weimaraner puppies. ik nog niet maken hun stambomen beide die ik heb de stambomen van hun ouders.
Wij roepen de vrouwelijke puppy Molly, ze is een fantastische Weimaraner puppy van top kwaliteit. Ze heeft de meest verbazingwekkende extreme baby doll gezicht, lichaam, ongelooflijke super compacte alle vacht en ogen die zal je hart doen smelten! Ze is zeer prachtig, met een gewicht van 650 gram en 4,5 inch x. Ze wordt geschat op ongeveer 6 tot 7 pond volledige gegroeid. Ze heeft een zeer zoete persoonlijkheid, en houdt van verwennen.
De mannelijke pup is Roy, hij is een mooie jongen net uitstaande, op slechts 12 weken oud, had hij al prachtige rimpels, conformatie en een mooie neus roll. Zoals u zien kunt door te kijken naar hem, heeft hij een uitstekende stamboom, grote kampioen bloedlijnen. Hij is zeer actief en willen spelen rond.
We geven hen voor gratis aanneming aan elk betrouwbare huis. allen u moet verzorgen is hun vervoer naar uw huisadres en de documentatie (de kosten voor hun documenten op uw naam wijzigen) ze hebben bijgewoond om al hun shots en vaccinatie programma's omhoog tot op heden. Hieronder staan de foto's van hun foto's. mijn man hebben altijd de baby's gaven het beste van ouderlijke aandacht, we love them zeer veel maar het is nogal jammer dat we niet alle van hen en hun ouders kunnen houden. mijn man reisde en mij ben onvermogend voor zorg goed voor hen in de absents van mijn man. Mijn man reisde naar Brussel, België voor een contract van één jaar, hij is een bouwondernemer. De beslissing te laten de puppies gaan was moeilijk maar ten slotte kwam ik tot de conclusie dat ze nieuwe woningen waar ze ouderlijke aandacht vinden kunnen nodig hebben. Er zijn veel mensen bereid zijn te nemen en ik wil ervoor zorgen dat ik de beste keuze voor hen maken. Ik wil dat ze hebben gewoon wat ze altijd hebben gehad. ze hebben zoveel liefde te bieden als ze met open armen zal worden aanvaard. Ik woon in Sevilla, Spanje. Als we aan komen is overeenkomst voor de aanneming van een van de baby's je komt en neem de baby hier of u 190 euro betalen aan Airpets levering bedrijf voor het vervoer van een puppy aan uw huis. is wat we zijn meeste bezorgdheid over hun goed-zijnd. Als in het geval we naar overeenkomst komen en je niet kunt veroorloven om te komen hier en neem de pup u wilt, zal ik u in contact met Airpets levering bedrijf, het die hetzelfde komen ik gebruikt om het schip Mimi naar haar nieuwe huis in Moskou. mijn man hebben voor het vervoer van de puppies met het bedrijf regelen. Als in het geval we tot overeenkomst komen en wij moeten het bedrijf gebruikt, zullen ze het schip van de pup u wilt uw huis naar het dichtstbijzijnde vliegveld en leveren het bij u thuis. maar hebt u ooit een puppy of hond thuis voordat? heb je goede ervaring met honden? Ik wacht te horen van u afgelopen. Kijk naar de foto's van de pups en laat me weten welke één van hen die u wilt nemen. Hartelijke groeten
Kornelia
Verwijderd
Last edited by pittbull : 12 December 2011 at 20:27.
|

16 December 2011, 15:22
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
blijkbaar hebben deze website zoekertjes.net en marktgigant geen oren naar fraude heb dit al meerdere keren gemeld maar de zoekertjes worden niet vewijderd. zou het jammer vinden dat mensen zich hieraan laten vangen. bij mij was het 95 euro maar een goedgelovige zou de rest ook nog versturen
Last edited by pittbull : 17 December 2011 at 11:07.
|

9 January 2012, 13:00
|
|
|
|
Ragdoll kitten marktplaats
Ik kwam ook zo'n advertentie tegen, nu op marktplaats. Ze schreef in het nederlands, dus mailde ik haar. Ik kreeg in gebrekkig nederlands een mail terug, vrij snel. Ze was net verhuisd naar londen en ik kon de kat krijgen. Mijn vragen of de kat ook in engeland was, beantwoorde ze niet. Ze kwam heel "lief"' over en vroeg diverse keren in gebrekkig nederlands of ik asjeblieft goed voor de kat,Lizzy wilde zorgen.
Dat was gisteren. Vanmorgen kreeg ik ineens een mail dat ze de kat had ingeschreven bij Pet Transportation Agency, ik zou van hun een mail krijgen. Mijn vraag of de kat in Engeland was, was nu beantwoord. Mijn nekharen gingen overeind. Waarom dan niet de kat in Engeland weggeven??
Prompt kreeg ik een mail van deze agency met het verzoek 130 eurootjes over te maken via Western Union. Ik heb de dame gemaild dat ik alleen betaal als ik de kat zie. Ze negeerde me en vertelde nogmaals dat ik het bedrag moest overmaken. Toen mailde ik haar dat ik niet eens in het bezit ben van een creditcard! (Die dingen leveren alleen maar schulden op.) Kreeg ik een mail terug met het verzoek naar het dichtsbijzijnde kantoor te gaan en daar het geld over te maken.
Ik stink er niet in! Weg geld, geen kat.
Mensen, kijk dus ook uit voor de advertenties op Marktplaats. Zij plaatste deze onder de naam Vivian. Mailadres: melaniekurts@yahoo.com
Last edited by pittbull : 9 January 2012 at 19:34.
Reason: corrected upon request of poster
|

9 January 2012, 13:03
|
|
|
|
Ps ragdoll Kitten
Ter aanvulling, ik zie nu dat ik het verkeerd aangeef:
In haar mail noemt ze zichzelf Melanie Kurts, maar in de advertentie heette ze Vivian.
|

13 February 2012, 20:21
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
oplichting met puppies
Net als Mich, ben ik ook slachtoffer van net oplichting geworden. Ook net hetzelfde verhaal, maar bij ons was de naam van de vrouw Marie Shiver en ze was eerste van Antwerpen, maar door haar werk was ze naar Engeland verhuisd.
We kregen wel aargwaan toen we deze na middag 6 emails na elkaar kregen om aan te dringen om de 95 euro te betalen langs western union, met filiaal in Aldaya, Valencia. Toen zond ik een email aan die verzonnen vracht bedrijf, dat ik bij het intippen van de naam van de vrachtbedrijf rechts streeks terechtkwam bij een site van de western union die verwittigde bij gevallen zo als de mijne over internet fraude en ik stuurde aan hun de link van deze site. Geen 5 min. nadien kreeg mijne man telefoon ( achteraf bekeken en was een nummer uit de Kamaroenen) en het was een man die aandrong in een gebrekkige engels over de puppies en de betaling van de transport. Kort nadien kregen we nog een email van Marie Shrivers, dat ze al voor de transport had gezorgd en ik beantwoord dat we pas zouden betalen als de hond bij ons zou geleveerd worden, want we hadden bericht gekregen over internet fraude, waarop ze beantwoord dat ze de vrachtpapieren had en ik stuurde aan haar deze keer een link van fraude inl. Deze soort fraude, heb ik achtergezocht is al aan de gaande sinds 2009 en heeft wereldwijd slachtoffers gemaakt, altijd met andere plaatsen, namen, verhalen en gegevens.
|

10 May 2012, 16:03
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
denk oplichterij pet air
hallo
ik had op internet deze advertentie gevonden en ben er op ingegaan
ze zouden mij voor 150 euro een katje overvliegen en aan huis bezorgen
iuk heb dan deze morgen de betaling via western union gedaan. daarna kreeg ik een mail dat ik moest bij betalen en heb gezegd dat dat niet gaat nu dreigen ze met rechtzaak. zal de 2de mail ook erbij zetten.
wat denken jullie ervan. is het oplichterij
goede dag lieve
Ik ben erg blij om te lezen van u
ik ben niet de verkoop van deze kittens, maar ik krijg ze ons voor een adoptie te lief en zorgzaam thuis
Ik krijg ze uit omdat mijn latere echtgenoot die had de kittens is dood en iedere keer zie ik de kittens denk ik aan mijn latere echtgenoot die omkwam bij een auto-ongeluk envoel ik me zo slecht, dus ik wil uit te geven aan kittens aan iemand ver van mij dus ik zalze niet zien altijd zo als je wilt een van hen je moet me beloven dat je liefde en zorg voorde kittens, net als mijn man heeft
de kittens zijn 13 weken oud 2 reutjes en 2 teefjes gevaccineerd en geregistreerd met een jaar garantie gezondheid van onze dierenarts dokter zoals ik zei toch dat ik ben nietze te verkopen, maar gezien ze uit voor een adoptie
zal ik u mede dat ik in Berlijn Duitsland dus als je zal de kittens of een van hen dan wat u hoeft te doen is om mij uw bestelling details, dus ik zal een huisdier leveringkeuzevrijheid te gebruiken om de kittens te sturen of kitten aan u ooit je bent, dus ik zalwillen dat je mij de volgende informatie die ik zal gebruiken bij de huisdieren vervoeragentschap om de kittens naar u sturen
er zijn
- Uw volledige naam
- Uw adresgegevens
- Uw stad postcode
- Uw telefoonnummer
Zodra ik deze zal ik een huisdier vervoer keuzevrijheid te gebruiken om de kittens naar u sturen
het agentschap zal het vervoer van de kittens of kitten uit Berlijn Duitsland naar uw huisadres, zodat het kost je 150euros per kitten inluding levering zo terug te keren naarmij zo spoedig mogelijk
vriendelijke groeten
we Willen Gewoon OM u te informeren DAT we Het kitten te Sturen Naar de quarantaine- kantoor en u zult Het hotel, Huisdier abandoment te zijn en OOK WIJ Willen Gewoon eens laten WeTeN DAT WIJ al UW volledige gegevens JE huis adres en Telefoonnummer Hebben DUS we zullen Sturen Onze advocaat Aan u OM Registrar u UW summond korte en WIJ Elkaar ontmoeten in de rechtszaal
bedankt
Van:
Aan: united__cargo__airlines@hotmail.com
Onderwerp: RE: Vaccinatie en airconditioning reizen krat sterven Nodig zijn VOOR JE mannelijke Britse korthaar kitten voldaan registratienummer # 451200058
Datum: don 10-5-2012 14:40:26 + 0200
de vrouw sterven de kitten to u heeft gebracht komt ZE Terug ophalen omdat IK Zoveel Geld niet heb OM de vlucht te betalen
IK Wist niet DAT sterven vlucht Zo duur was heeft niemand me niet gezegd
Van: united__cargo__airlines@hotmail.com
Tot: XXXXXXXXX~~V
Onderwerp: Vaccinatie en airconditioning reizen krat sterven Nodig zijn VOOR JE mannelijke Britse korthaar kitten voldaan registratienummer # 451200058
Datum: Don 10/05/2012
verenigd Cargo Airlines
de Luchtvaart Afdeling sterven verantwoordelijk is op huisdieren check-up
Geachte KLANT
Willen we laten WeTeN DAT de levering Objectlocatie sterven u hebt gemaakt is bevestigd, MAAR na De Laatste check-up van UW kitten op de Luchthaven deur de huisdieren de Luchtvaart controlecommissie Werd gerealiseerd
DAT UW kitten zijn Minder Dan 15 Weken oud zijn, zodat de kitten
Moet Worden gevaccineerd OM boord te beschermen tegen mogelijke EEN-infectie Tijdens, Het Aan Boord Gaan en OM-zoom te Brengen voldaan genoeg energie OM de Reis te nemen
DUS we Gaan Het vaccin van de kitten te beheren
MAAR JE Het Kost 100 euro .
nadat Het vaccin is te beheren op de kitten de
kitten Moet alle specificaties zijn in EEN-airconditioning kitten reizen
Kist Aan de kitten te beschermen tegen trillingen Aan Boord en Kan de kittens voldaan Goede ventilatie Systeem, voordat de kitten Worden vervoerd Naar UW huis
de huisdieren Reizen krat is ALS volgt hieronder
reed sinds JE kitten heeft te plaats daarvan EEN-vers Transparante Kist Gaan we
Maken gebruik van Onze Eigen kist OM de kitten te vervoeren, MAAR JE zAL
Moet EEN-terugbetaalbaar Bedrag van 460euros betaalt de Reis-krat
DIT Geld is slechts EEN-huurprijs sterven zAL Worden teruggegeven
OM u BIJ u thuis Tijdens, de bevalling
DUS JE Moet EEN-vergoeding van in Totaal 560euros en 460euros te betalen zAL Worden teruggegeven Aan JE Geld ALS we aankomen UW huis
DIT Geld is slechts EEN-Huur gerestitueerd vergoeding sterven JE Moet betalen OM ons Zo
Kunnen we gebruik Maken van Onze Eigen airconditioning Pet Travel Kist
het vervoer van de kittens BIJ u thuis
JE Moet dezelfde Objectlocatie mailadres DAT u gebruikt in gebruik
Het DOEN van de Objectlocatie en Zorg ervoor DAT JE Goed te nemen
Noteer de Namen van de Objectlocatie-mailadres DAT U Moet gebruiken is
WESTERN UNION BETALING
NAMEN ............................... MR HENRY Agbor
STAD .......... .................... ODESSA
LAND ................... OEKRAĎNE
POSTCODE ................. 0038
zodra JE this Objectlocatie stuur ons EEN-bevestiging van de
acceptgiro van MTCN CODE DUS zullen we de Objectlocatie bevestigen en de deur te Gaan
ontmoette de delivery.Make ervoor DAT JE OOK Houden de Objectlocatie ontvangen en ALS we aankomen moeten we de restituties te DOEN en Moët JE Alle Aflevering goedkeuring Papieren te tekenen
WIJ Houden geen huisdieren Bij Ons Bureau voor Meer Dan 20 Dagen Moet u de Objectlocatie, zodat we verder Kunnen Gaan ontmoette de levering en Het begint Komen JE huis te DOEN
bedankt
Beheer
Last edited by pittbull : 11 May 2012 at 11:12.
Reason: taking email address victim out
|

11 May 2012, 11:11
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
@ Eef
Hallo Eef en welkom bij fraudwatchers, Jij schrijft:
hallo
iuk heb dan deze morgen de betaling via western union gedaan. daarna kreeg ik een mail dat ik moest bij betalen en heb gezegd dat dat niet gaat nu dreigen ze met rechtzaak. zal de 2de mail ook erbij zetten.
JA HET IS EEN FRAUDE. ALS JE SNEL NAAR WESTERN UNION GAAT EN BIJ HUN JE BEKLAG DOET, ZOU DAT WEL EENS KUNNEN HELPEN. VERDER KUN JE AANGIFTE DOEN HIER https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
ALS ZE JE NOG LANGER LASTIG VALLEN POST JE DIT WEER EN HELPEN WE JE VERDER.
DE KITTENS BESTAAN NIET DUS KRIJG GEEN SCHULDGEVOEL
Last edited by pittbull : 11 May 2012 at 11:17.
|

29 May 2012, 12:59
|
|
|
|
Bij mij hebben ze ook ...
Hallo Eef en welkom bij fraudwatchers, Jij schrijft:
Vind dit echt erg!!!
Ik heb op internet de zelfde toer bijna voor gehad,maar dan met een Akita Inu pup.
Echter niet voort gezet mits ik moest betallen via overschrijving van B-post.
Dit waren onze gewiselde mails:
Hallo,
bedankt voor de e-mail over mijn mooie Cindy en Candy
ze zijn nu 12 weken oud.
ze zijn vet check
ze zijn zuiver ras, de ontwormd en heb stambomen
ze zijn erg goed met kinderen en andere huisdieren.
ze zijn 90% thuis en zindelijk.
ze hebben ook een jaar garantie gezondheid, afgegeven door de veterinaire
raad van bestuur.
Ik ben gewoon op zoek voor de zorg thuis voor mijn baby
Ik slaap meestal op hetzelfde bed met hen en ze huilen niet wanneer het tijd
is om naar bed.
ze zijn zo prachtig, maar het is alleen wanneer u ze in huis hebben die u
zal bellen om te bevestigen wat ik zeg. zij feeds
op barf dieet dat is erg gezond
Gelieve waarom wilt u deze aan te nemen?
Zul je in staat om zorg te nemen over hen?
Zul je in staat om hen lief te hebben en veel tijd over hen te maken? Waar
bent u gevestigd?
Ik zal u foto's als ik lees weer van je
vriendelijke groeten
Beste,
Ik heb reeds een Akita gehad dat luisterde naar de naam Branco.
Door ziekte heb ik hem echter begin deze maand moeten laten in slapen.
Ik ben woonachtig in de leiestreek en heb een grote tuin waar hij of zij zou kunnen in spelen.
Mits ik het karakter van deze hond door en door ken,wens ik terug een Akita aan te kopen.
Hopelijk kan u mij een x aantal foto's doorsturen en eventueel eens afspreken om te komen kijken.
Mvg,
Hi,
Ik ben blij als je leest over my babe
hij is zo mooi en schattig.
Ik beloof je zult er nooit spijt hebben van hem in je huis ..
Ik heb net verhuisd naar Oxfordshire
Ik ben erg druk bezig in mijn onderzoek laten hem heel
eenzaam thuis. Ik heb praktisch minder tijd doorbrengen met hem, die steeds
reden te meer waarom ik wil een liefdevolle en zorgzame huis voor zijn
liefde en zorg. OH mooie engel, betreur ik het om hem te verliezen, maar
Ik heb geen keus. Hij zal vergeten over het verleden. U
Doe dit voor mij, verandert niets aan zijn naam?
hij zal echt van zo veel bedrijf met uw kinderen en echte Candy
houdt van kinderen
Wanneer u klaar bent om zorg te dragen voor hem, dan vriendelijk stuur mij uw
levering details zodat ik kan zien de babe op de levering
Agentschap:
Uw volledige naam ........
Huisadres ...............
telefoon ..........
Postcode ..............
Levering duurt 6 uur worden afgeleverd bij u thuis. Als je eenmaal
stuur mij uw informatie, zal ik hem naar de aflevering agentschap
worden geregistreerd en bij u thuis afgeleverd. U betaalt alleen
voor de levering tegen betaling van 150 euro
te wachten om binnenkort te lezen van je.
zie foto's hieronder
Bedankt
En ik natuurlijk mijn adres en gsmnummer opgegeven,nu voor ik naar B-post trok om te betallen.Heb ik de firma van transport en hun naam nagetrokken;bij deze kwam ik rechtstreeks uit op deze site en ben ik de telefoonnummer en de persoon waar ik sinds enkele dagen via mail contact mee had gaan natrekken;waar ik telkens op deze site van fraud watchers terrecht kwam;
Nu blijven zij me nog steeds lastig vallen en hoop ik hier ook een antwoord te krijgen wat ik daar kan aan doen?
Veel sterkte Eef en jammer dat u reeds betaalde!
hallo
JA HET IS EEN FRAUDE. ALS JE SNEL NAAR WESTERN UNION GAAT EN BIJ HUN JE BEKLAG DOET, ZOU DAT WEL EENS KUNNEN HELPEN. VERDER KUN JE AANGIFTE DOEN HIER https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
ALS ZE JE NOG LANGER LASTIG VALLEN POST JE DIT WEER EN HELPEN WE JE VERDER.
DE KITTENS BESTAAN NIET DUS KRIJG GEEN SCHULDGEVOEL[/quote]
|

1 July 2012, 14:23
|
|
|
|
Languages:
|
|
|
Melanie Kurts (Lizzy)
Beste,
Ik heb gisteren op maktplaats.nl een poes gezien die ik wou kopen onder de naam Lizzy. Ik heb een mail gestuurd om te vragen of de poes nog niet verkocht was. Vandaag krijg ik een mail terug van ene Melanie Kurts die me in zeer gebrekkig nederlands verteld dat ze Lizzy nog heeft.
Aangezien ze verhuisd is onlangs naar London moet Lizzy via een transport firma naar hier komen. Dit zou me 130€ kosten. Blijkbaar heb ik hier gelezen dat er nog mensen zijn die met dezelfde persoon te maken heeft..
Zie hier een voorbeeld van een mail:
Hallo,
Bedankt voor de mail en begrip. Nou ik ben blij te horen dat je huis staat vol met dierenliefhebbers en ik weet echt dat Lizzy zal goed worden verzorgd. Nou ik ben momenteel in het Verenigd Koninkrijk en hier met mij en hebben haar overgebracht naar u kost u € 130. Dus als je bereid bent te betalen de € 130, dan zal ik u het volgende nodig, zodat ik haar kan nemen om de huisdieren vervoer bureau morgen. De informatie van het agentschap moet zijn als volgt:
Uw volledige naam ................
Thuisadres ....................
Ruimte Postcode ...............
Telefoonnummer ...............
Zodra ik over deze informatie, ik Lizzy zal begin te nemen om het agentschap in de ochtend morgen en regsiter haar. Alles wat je gaat doen is om de € 130 te betalen aan het agentschap op OK. Ook zij Haas haar Kitten paspoort OK en ook zij is ingeënt en ontwormd is, micro chiped. Ze zal samen met haar
- Overdracht van de eigendom vorm van een certificaat dat ik je.
- Voedsel menu.
- Speelgoed.
- Kitten paspoort
- Doeken.
- Brush.
- Basket.
Dus ik zal wachten voor de informatie. Gelieve Ik hoop alleen dat geef ik haar naar de juiste handen.
Dank en wachten.
Graag reactie als er nog mensen zijn die dergelijke zaken voor hebben met deze Melanie Kurts.
J.
|

1 July 2012, 18:21
|
 |
Support
|
|
Languages:
|
|
|
petair
Hallo J. en welkom,
zou je het emailadres en de header waarvan "Melanie" je geschreven heeft hier kunnen publiceren? En verder melding maken van haar advertentie bij Marktplaats? Dat kan hier http://marktplaats.force.com/pkb_Contact?l=nl_NL
Dank
|
 |
|
Posting Rules |
You may post new threads
You may post replies